reklama

Láska moja bývalá

Po sobotnej rannej omši si ma dobehol na kostolných schodoch. Ponáhľala som sa. Nevediac o čom sa s Tebou ešte zhovárať, nechcela som Ťa stretnúť. Nikdy nezabudnem na Tvoje slová: „Láska moja bývalá.“ Prekvapili, pretože som tú lásku nedokázala rozoznať. Zohriali, tak ako len môže zohriať slovo „láska“. V tej úprimnej chvíli ma dokonca zamrzel nešťastný prívlastok „bývalá“. Ale asi to vtedy, ešte za študentských čias, malo tak byť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Minulý týždeň, znovu na Slovensku, som stretla Vierku. Čudovala sa, že ešte nemám poriadne vlasy. Inak vraj vyzerám dobre. Klasické otázky a reakcie priateľov. Spomenula, že aj Ty teraz chodíš bez vlasov. Že sa vyhýbaš priateľom snažiacim sa Ti pomôcť; že dokonca chodíš do iného kostola, kde Ťa nikto nepozná.

Ani nevieš ako Ti teraz rozumiem. Ako poznám Tvoj strach a tisíce otázok a pochybností.

Ani nevieš ako sa chcem s Tebou teraz stretnúť, aj keď zo starej lásky nezostal ani malý mak.

Ani nevieš, že už sa nikam neponáhľam.

Ani nevieš ako Ťa chcem zrazu objať, smiať sa s Tebou i poplakať. Alebo zostať celkom ticho.

Ani nevieš ako mi záleží na tom aby si bol znovu zdravý a šťastný. Tak to prajem Tebe i Tvojej rodine z celého srdca aspoň týmito riadkami.

TBL

 

Alica Biela

Alica Biela

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

verim v dobro.FacebookVyšla mi kniha Viera je silnejsia ako rakovina Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu