reklama

Človečina

Mima mi narobila chuť, a to chuť na ľudí. Vďaka tomu, že sa terigala do Vancouveru zo Seattlu kvôli dvom či trom hodinám stretnutia s niekým neznámym, mohla som aj ja ochutnať čosi nové, ťažko opísateľné. Akoby jedlo posypané exotickým korením. Chutné a tajomné, že jedenkrát nestačí. Zrazu všetky tie dohadovačky s cudzími blogermi boli pre mňa reálnou výzvou, a nielen formálnymi frázami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Stretnúť sa s cudzími niekde na ulici je na pohľad ťažké. „Budem mať bielu šiltovku a dve deti“, hovorím. A Gitka zasa že ona má škoricovú mikinu, krátke vlasy a okuliare. Aďa niesla na rukách svoje malé vytúžené dieťa. Moje dievčatá sa vždy rozbehli v ústrety tým pravým osobám akoby ich poznali dvesto rokov. Magda nás čakala už druhý deň doma, vyzerajúc nedočkavo z okna, kývajúc rukami, aby sme si ju určite všimli. Deti vystískala a nakŕmila ako vlastné vnúčatá. Pri odchode sypala za nami svoje bozky na rozkopanú ulicu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Čo ste videli v Bratislave? Hrad nie? Ani Devín nie?“

Hrady len tak z diaľky, ale zopár ľudí celkom zblízka.

Ľudí čerstvých a šťavnatých; žiadna chémia.

Ľudí, ktorí sa Ti sami natrú na chlieb ako maslo. Na tanier pridajú vlastné srdce, a ešte ho aj rozkrájajú.

Ľudí, po ktorých prichádza ešte väčšia chuť. Chuť na ľudí. A tiež chuť zmeniť samu seba podľa ich zrkadla.

(Venujem tým, ktorých som stretla a ešte stretnem).

 

Alica Biela

Alica Biela

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

verim v dobro.FacebookVyšla mi kniha Viera je silnejsia ako rakovina Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu