reklama

Hra na skrývačku

Minulú jar pred tým domom spílili rozkvitnutú višňu. Na jeseň z neho odišli ľudia. V nedeľu pristavili buldozér, začali dom demolovať zvnútra a v pondelok pred ním vykopali jamu. Už bolo celkom jasné, že steny domu, ktoré veľa vypočuli, nezostanú dlho stáť. Človeku príde tak trochu ľúto, ale napokon, ide iba o dom. A na jeho mieste postavia nový a krajší.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Keď odíde človek, také niečo sa povedať nedá. A v pondelok jeden taký človek, uštvaný Tvojou podlou hrou, odišiel. Na Slovensku zomrel môj bývalý lekár, ktorému vďačím nielen za perfektnú starostlivosť, ale i za ľudský záujem. Bol to ten, na ktorého nikdy nezabudnem. Že bol už starý? Nie tak veľmi, aby nemohol ešte pekných pár rokov žiť.

V ten istý deň si sa znovu rozhodla popreháňať i mňa. Ako keby som aj ja už nemala dosť. Akoby si nevedela, že mňa tieto hry už dávno prestali baviť. Ako keby som nemala žiadnu inú robotu, iba ťa hľadať a zabávať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V ten istý deň, pätnásťročná slečna túžila okolo seba konečne vidieť tváre bez masiek. Túžila konečne vyjsť z nemocničnej izby a vykročiť do sveta aspoň za jej dverami. Nad všetky destinácie pre ňu teraz je domáce kreslo a školská lavica. Dočká sa, keď sa jej z Tvojej hry prestane krútiť hlava a podlamovať kolená.

Povedala si si, že s menšími deťmi bude lepšia zábava. Azda preto sa v ten istý deň zo školského dvora ozývalo menej smiechu. Azda preto deti chodili v hlúčikoch a hovorili o nádeji. V triede, kde minulý týždeň dve deväťročné dievčatá dostali pokarhanie za malicherné šibalstvá, musel sa riešiť iný problém. Spolužiačka Marla má rakovinu...

Alica Biela

Alica Biela

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

verim v dobro.FacebookVyšla mi kniha Viera je silnejsia ako rakovina Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu