reklama

Pani Vierka je nezmar

Tak táto pani Vierka mi píše takmer každý deň. Takmer dva roky. Aj keď sme sa nikdy nestretli naživo, aj keď ja som jej vždy nestihla odpísať. Písať, písať, a pritom nedostať odpoveď, to každý nevydrží dlho. To bolo prvé, čím ma veľmi zaujala, a prečo som aj ja jej častejšie odpisovala. Druhý záujem vzbudil obsah jej emailov. Veľmi nenásilným spôsobom mi z nejakých novín prepisuje každodennú modlitbu, ako vyšitú pre mňa. K tomu vždy, vždy, vždy pridá svoje osobné slová, povzbudenia i sťažnosti, ktoré pre mňa majú veľkú hodnotu. Ak nestihne napísať ráno, večer sa ospravedlní, a napíše aj takto „neskoro“. Ak vie, že zopár dní nebude pri počítači, vopred dá vedieť, že mi nebude môcť napísať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Z jej písania som sa dozvedela jeden ďalší všedno – krásny životný príbeh: láska, zrada, nový pokus, odpustenie, nový úder pod pás, podlomené zdravie, radosť z detí a vnúčat, viera.

Pani Vierka má vážne zdravotné problémy. Všade chodí s kyslíkom. Ak vôbec má silu niekam ísť. Keďže jej chorým pľúcam kyslik veľmi chýba, potrebuje nové. Hovorí o sebe, že je na to stará, ale lekári, ktorí o tom rozhodovali, rozhodli inak. Počuli ju, videli, uznali, že je silná a nové pľúca nezahanbí.

Minulý týždeň mi pani Vierka napísala, že nevie, či sa nových pľúc dožije. Odvtedy nič. Moje emaily sú bez odozvy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pani Vierka, robíte mi veľké starosti. Ja Vám tak verím. Aj Vy veríte; ešte aj Vaše meno o tom kričí...

Alica Biela

Alica Biela

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

verim v dobro.FacebookVyšla mi kniha Viera je silnejsia ako rakovina Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu