reklama

Chcem byť prvá

Prvenstvo človeka teší, no prílišná túžba po ňom nie je zdravá. Obsadiť treba všetky miesta a na to prvé sa zmestí iba jeden. Dá sa to prijať. Je tu však jedna vec, pre mňa veľmi dôležitá, a v tej nechcem prvé miesto prepustiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Moje prvé baby sa mi pred očami mení na malú žienku. Ešte síce rada pozerá rozprávky a hrá sa s bábikami, ale to je asi tak všetko, čo ju spája s útlym detstvom. Hlavu má plnú otázok a vlastných odpovedí, ktorými si dopĺňa tie moje, zatiaľ len také bezbolestné. Aby som ju nevystrašila. Kamarátkina dcéra plakala, keď ju mama zasvätila do ženského sveta.

Viem, že dlho nemôžem rozhovor s ňou odkladať. Rozhovor ženy so ženou. Ako mama chcem byť prvá. Nechcem, aby ma niekto necitlivo predbehol a nechcem sa tejto úlohy ani striasť. Pamätám si ako som ja čakala, že mi moja mama všetko vysvetlí, aj keď som už všetko vedela zo školy, z kníh a od staršej mládeže.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zatiaľ zberám rozumy od iných mám so staršími dcérami. Prešli tým, nech poradia. Lenže koľko mám a dcér, toľko spôsobov. Mnohé sa tomu rozhovoru vyhýbajú, čakajúc, že dievčatá sa všetko naučia v škole. A tak si ten svoj spôsob rozhovoru budem musieť prešiť na vlastné miery.

Nič nechcem zmeškať a nič nechcem unáhliť. Každý problém svojich dcér chcem riešiť v pravý čas, tak ako ich život bude prinášať. Aspoň do ich dospelosti, ale rada budem nadrábať. Bez písania listov do ich budúcnosti, bez nahrávania videoklipov podľa možných i nemožných tém.

Rozhovor mamy s dcérou ako ženy so ženou predsa nemôže byť taký zložitý.

Alica Biela

Alica Biela

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

verim v dobro.FacebookVyšla mi kniha Viera je silnejsia ako rakovina Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu